WEB DO CEIP ALVARO CUNQUEIRO

A páxina web do noso cole xa está en marcha. Nela poderedes atopar toda a información relacionada coas diferentes actividades que se realizan no centro así como tamén unha extensa galería fotográfica. Pouco a pouco seguiremos traballando nela para que os contidos ofrecidos sexan cada vez máis numerosos. Podedes aceder a ela pinchando aquí.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "WEB DO CEIP ALVARO CUNQUEIRO"

  1. vane rego Says:
    17 de abril de 2010, 6:18

    isto é maravilloso, que máis se pode pedir. estou orgullosísima xa non do cole de Nayara, senón do meu cole, que vai xa incluso ensinando áos fillos dos que xa estudiamos alí e ano tras ano segue sendo para min o mellor colexio do mundo!

  2. Belén Says:
    19 de abril de 2010, 11:41

    Estou moi dacordo con Vane, eu acabo de ver a páxina do cole, como me alegro de que este cole, no que eu tamén estudei se integre desta maneira coas novas tecnoloxías. Moito ánimo ás persoas que se encargarán de mantela ó día!

Publicar un comentario